the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

درآمد مکفی

از هرکسی بگوید نمی‌توانم، نمی‌شود، نداریم و...متنفرم.

زیاد با این افراد سروکار داشته ام تمام مشکلاتشان را مطرح می‌کنند وقتی با آنها حرف می‌زنم برای همه چیز توجیحی دارند ونهایت همه توجیحاتشان نداشتن پول است.احمقانه ترین توجیح.نه؛ نفسم از جای گرم بلند نمی شود.پولدار نیستم ولی دارم به بهترین وجهی که دوست دارم زندگی می‌کنم.اگر بخواهم طور دیگری  هم زندگی کنم می‌توانم.برای همه سؤالات جواب دارم.برای بدترین موقعیت ها راه حل دارم که ثابت کنم اگر بخواهیم می‌توانیم پولدار باشیم.ومی‌توانیم هر چه می‌خواهیم داشته باشیم.برای باسواد، بی سواد،تحصیل کرده،دور ازشهر،وسط شهرو هر کس که نا امیدانه زندگی مردم را تماشا میکند حرف دارم.ودلم می‌خواهد گوش کنند وعمل کنند.وگرنه آب در هاون کوبیدن افتخاری برایم ندارد.

دوستی را فرض کنید که لیسانس گرفته.وضع مالی چندان خوبی ندارد. دوست دارد به کاری مشغول باشد.همه راهها را امتحان کرده ونتیجه ای نگرفته.چه پیشنهادی برای این فرد می‌توان داد که بتواند زندگیش را تغییر دهد.بله راهی هست .

همیشه افراد بی استعداد پولدار زیادی را می‌توان پیدا کرد که فقط به دنبال راحتی هستند.خیلی زود می‌توان چند تا از آنها را دور وبر خود پیداکرد.با آنها صحبت کرد مشخص کرد که برای چه چیزهایی پول میدهند.سپس هر شاخه ای که دوست داریم انتخاب کنیم.آنوقت است که بازار کار خود را پیدا کرده‌ایم.

مثال 1:تایپ

لازم نیست شما مغازه تایپ وتکثیر با اجاره بهای بالا داشته باشید.لازم نیست کامپیوتر اخرین سیستم داشته باشید.اگر جستجو کنید این روزها یک رایانه با قیمت پنجاه هزار تومان هم میتوانید پیدا کنید.فراموش نکنید هدف ما پول دار شدن بدون سرمایه یا سرمایه خیلی کم است.قدم بعدی رفتن به دانشگاه ازاد است.دانشجویان دانشگاه آزاد اغلب پولدار هستند.در بین آنها افرادی نیز هستند که به سختی مخارجشان را تامین می‌کنند ولی اغلب پولدارند.باید با کسی صحبت کنید.مثلا مسئول تایپ و تکثیر دانشگاه.وبقیه ماجرا که اگر شما قدم اول را بردارید خودتان راه هموار آن را زود پیدا میکنید.فقط باید بخواهید . وتنبل نباشید.ودعا هم فراموش نشود.

مثال 2:فتوشاپ

یک هنر بسیار زیبا ومد روز.یادگیری آن با یک کتاب حدو دوسه هزار تومانی مقدور است.وهمان رایانه پنجاه هزار تومانی هم می‌تواند این برنامه را اجرا کند.دوستی رادر یک عکاسی پیدا کنید.چند نمونه کاراز خودتان ارائه دهید وبا نرخ کم آغاز کنید.معمولا طراحانی که در عکاسی ها کار می‌کنن نمی‌توانند از سبک اولیه خودشان فراتر روند.شما هرچه قدر هم مبتدی باشید یک فکر تازه دارید وخیلی زود متوجه می‌شوید چه در آمدی می‌توانید از این راه کسب کنید.فقط باید بخواهید وتنبل نباشید.من هم برای شما دعا می‌کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
301040 پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:27 http://301040.blogsky.com

به قول یکی: ما می توانیم ؛)

بله میتوانیم.حتما .چرا که نه

س-ف پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 15:17 http://swan.blogsky.com

سلام...
تبریک می گم.راه اندازی وبلاگ تون رو.
به قول خودم نه اون یه نفر
ما می توانیم!
:دی
التماس دعا

از اینکه شما هم با من موافقید خوشحالم.امیدوارم بازم بیاید به دیدنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد