the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

تناقضات فکری من در کمک مالی به دیگران

تناقضات فکری من در کمک به دیگران 

 

آیا کمک من به شخصی باعث نمیشود او یادش برود که خودش باید به خودش کمک کند.ودر دراز مدت مستاصل بشود؟ 

 

آیا کمک من از گنجینه من کم نمیکند؟ 

 

در صورت تمایل قلبی به کمک چه درصدی از سرمایه و چه درصدی از درآمدمن باید خرج بشود؟ 

 

موثرترین کمک من به دیگران به راستی چیست؟ 

 

 

من جواب سوالم را به بهترین شیوه دریافت خواهم کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
اسطوره شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:15 http://oos2re.blogsky.com

این موضوعات بیشترش کاملا شخصیه و به خود فرد بر میکرده ولی من اکه بودم به هرکسی رو نمیدادم فقط اونایی که حس کنم نیاز دارن و استحقاقشو دارن

مامانی و گلپسراش پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 http://mohamadsaleh.blogsky.com

سلام.
این شیطان است که وقتی میخواهید از اموال مرغوب خود انفاق کنید شما را به تهیدستی تهدید میکند و به بخل که خصلتی زشت است فرمان میدهدو خداوند است که شمارا به آمرزش و فضل خود وعده میدهد و خدا را بخششی گسترده و فضلی بی ÷ایان است و میداند چه کسی در خور بخشش است....
آیه 286 سوره بقره

تشکرات

شهرام سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

سلام خوب هستی
داری 25 ملیون به من کمک کنی لازم دارم
بخدا لازم دارم چون میدونم کسی اینجور به کسی کمک نمیکنه
rastegarshahram@yahoo.com

با سلام

حداقل مطلبو یکبار دیگه با دقت بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد