the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

آرزوهایی که شاید....

یه ایمیل دریافت کردم در مورد ثبت نام حج عمره که زیر اون عکسهائی بود از مردم محروم و بعدشم عکسهائی از کاخهائی که اشاره می شد به صاحبان عربستانی اون ها و ......بحث سر ندادن پول به عربها بود.خب من کارشناس نیستم که بگم مکه رفتن با این شرایط تا چه حد صحیحه و آیا یکبار رفتنش هم همینقدر به جامعه ضرر میزنه؟و آیا راه بهتری هم هست ؟یا اینکه باید با توجه به شرایط موجود مکه رفتن را ببوسم بذار کنار....خیلی فک کردم به مردم محرومی که وجود دارن  و  اینکه بلاخره که نمیشه لقمه دها ن مردم گذاشت و باید بهشون ماهیگیری یاد داد....خیلی فکر از سرم گذشت...همش میگفتم حال من نوعی چکار میتونم بکنم.؟مگه میتونم رو فکر چن نفر تاثیر بذارم؟مگه چن نفر ایمیل دارن که من با ارسال اون ایمیل منقلبشون کنم؟بعد از کلی فک کردن  تونستم فقط آرزو کنم...آرزو کردم هیچچکس محروم نباشه و از امکانات زندگی اونقدر که دلش میخواد اشته باشه...از خدا خواستم کمکم کنه تا دستی بالا بزنم و کاری بکنم.از ته دلم دعا کردم خوب بفهمم و خوب عمل کنم تا یه روزی به خودم بگم خیالت راحت وظیفتو خوب انجام دادی...من میخوام که موثر باشم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد