the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

نرو 

 

بایست 

 

 بله با خود شما هستم  

 

حالا که اومدی بخون وبرو  

اگه ضرر کردی بامن  

 

حرص نخور  هیچ وقت حرص نخور 

 

چون مشکلی که واسش حرص میخوری حل میشه 

 

ولی آثار حرص و غصه در وجود تو تبدیل میشه 

 

 به  ام اس،سرطان،بیماری قلبی،وهزارتا مرض لاعلاج دیگه 

 

پس حرص نخور  البته حرص نده همچنین 

 

 

مدل لباس شیک - جدید ومد روز همه جا پیدا میشه 

 

ماشین آخرین سیستم همیشه هست 

 

ولی سلامتی زود ناپدید میشه ودیگه گیر نمیاد 

 

پس بیخیال غصه  

 

چون دوستت داشتم گفتم.حالا برام مهمه تو فکرت چی میگذره پس نظر یادت نره

 

اولین جواب

یک نفر آرزو داشته تا ماه آینده 500میلیون تومان پول تا ماه آینده داشته باشه 

 

البته که میتونه ولی راه داره 

 

اولا باید یک دفتر برداری وآرزوهاتو بنویسی تا 100تا ارزو 

همه حرفام از روی دلیل هست والکی نیست 

پس لطفا در یک صفحه وبلاگ 100 ارزو بنویسید وخبر دهید تا بیام ببینم وبقیه راه حل را بگم

خبر خوش

سلام   

 

دوستان خوبم  

 

خبر خیلی مهمی دارم 

 

یک راه مهم وعالی وبدون دردسر برای رسیدن به ارزوها پیدا کردم فقط بستگی به ارزو داره 

  

آرزوهاتون را برام بنویسید تا راه میانبر استثنائی را بهتون پیشنهاد بدم  

 

خیلی وقتتون رانمیگیره.به امتحانش می‌ارزه.