the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

آقای احمدی نژاد .....

آقای احمدی نژاد .....من یکی از تو ممنونم حتی اگه همه نباشند....دستت طلا 

 

خیلی تشکر.خیلی مرسی  

 

هیچی که سود نداشته باشه هدفمند کردن یارانه ها جلوی اسرافو گرفته بدجور.نه به زور بلکه به زر.هر لامپی که خاموش بشه،هر گازی که کم بشه ،هر سوختی که ذخیره بشه به جون صاحبش حلال شده و اون دنیا را یکم بیخطر کرده. 

 

تازه همه اونائی که اون بالا گفتم یه جورائی از آلاینده های هوا کم میکنه. 

 

و اینکه منو یاد قدیم میندازه که دلا با صفا تر بود.آخه مردم با هم مهربونتر هم شدند.

نظرات 2 + ارسال نظر
دخ.شب یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:18 http://baby75.blogsky.com

زبونت طلا

رضا جون شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:32

آخه نمیتونم بگم من برات خیلی متأسفم، شاید خودمم به اندازه ی تو نا آگاه باشم، ولی می دونم دنیا برای بی شعوری تو خیلی تأسف می خوره، خاک تو سرت که اینقدر نمی فهمی...

خیلی ممنون تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد