the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

دخالت بیجا ممنوع

شاید این صفحات را کسی نمیخونه.چون هیچ وقت نظری پاش نیس.اما مینویسم.چند روزیه درگیر دخالت شخصی تو امور زندگی خودم هستم.و باعث شده فکر کنم بهش.چندتا نکته دستگیرم شد.اول اینکه وقتی در امور دیگران دخالت کنیم به میزان دخالت صدمه میبینیم.ممکنه قصدمون کمک باشه.ولی این کمک ها چون به درخواست شخص نیست ضرر میکنیم.دوم اینکه به مقدار تصرف در تصمیم های کسی که مورد نظرمونه...از چشمش میفتیم و طرف سعی میکنه از ما فرار کنه.و بسیار حقیر میشیم.سوم اینکه ماجرایی که به قصد کمک یا فضولی به ان پرداختیم برای همیشه و یا مدتی از دایره فکری طرف بیرون میفته.و ممکنه ضرر جبران ناپذیری به شخص بزنیم.  ضررهای دیگه ای هم هست.شاید بعدا بنویسم.
نظرات 1 + ارسال نظر
hamiDEL چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 http://hamidel.blogsky.com

من خوندمــــــــــــــــــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد