the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

پیرمردها بهترین و به درد بخورترین موجودات ....

وقتی تبلیغ پوشک برای بزرگسالان را میدیدم به این فکر کردم که هیچکدوم از تبلیغاتی که پیرمردها بازی میکنند بازیگرشون به این تمیزی و مرتبی وخوشگلی نیست.واسه همین فکر استفاده از پیرمردها برای انواع تبلیغات به ذهنم اومد.مثلا اگر من عکاس بودم و اتلیه داشتم به جای اینکه برم از بازیگران و فوتبالیستها عکس بگیرم بگذارم دم مغازه از همون اطراف چند تا پیرمرد سرشناس پیدا می‌کردم که مردم محل دوستشون دارند .بعد چند تا عکس توپ با موضوعات عالی ازشون میگرفتم میگذاشتم  ویترین مغازه.مثلا بابا بزرگ سر سفره هفت سین مشغول عیدی دادن.یا بابا بزرگ ومامان بزرگ موقع برگشتن از حج با همون سر و وضع.یا بابابزرگ در حال اذان گفتن در گوش نوزاد.خلاصه سوژه زیاده ولی کسی توجه نمی کنه. 

 

عکاس نوشت:این ایده را برای هر عکاسی که میشناسید ارسال کنید .اخه خیلی دوست دارم یکی انجامش بده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد