the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

نمی دونم فکرم درسته یا نه

مدتیه هرجا مینشینم می پرسند یارانه ها را ریختند به حساب؟بن دادند؟اضافه حقوق چی شد؟اگه بنزین گرون بشه؟وچند سوال دیگه درمورد پول و.....تصور من اینه که اونائی که هرروز صبح با نام خدا وتوکل به خدا از خونه بیرون میان و زحمت میکشند چرا همه چیز و به خدا نمیسپارند.اخه من همش فکر میکنم اصل اینه که افراد بیکار و بیعار نباشند وزحمت بکشند واز عقلشون هم درست استفاده کنند.این همه ایه داریم که رزق دست خداست.حالا هرچیزی میتونه رزق باشه.به نظر من دو تا کارمند باید اکثر صحبتشون در مورد درست کار کردن وبهره وری بهترباشه نه دوزار و ده شاهی که رئیس میده یا دولت تصویب می‌کنه.البته فکر باید کرد اما نه به هرچیز و هر مدل.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد