the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

به ثروتمندان احترام بگذاریم

وقتی بچه بودم با دیدن ادمهای پولدار احساس میکردم اینها از یه کره دیگه اومدند وبهشون احترام میگذاشتم 

وقتی بزرگتر شدم دراثر آموزه های دینی وتبلیغات رسانه ها و....و....به این تفکر رسیدم که همه ادمها با هم برابرند وبهتره به همه علی رغم وضع مالی به یک چشم نگاه کنیم وملاک برتری فقط تقوی است. 

 

.............................................................................................................................. 

چندروز پیش تو افکارخودم که غرق بودم یادم به یه ثروتمند افتاد که از روی عادت بهش احترام نگذاشته بودم.البته غیر از ثروت خیلی چیزهای دیگه هم داره.اما آنقدر بی معرفت هستم که اون چیزها را اصلا دوست ندارم ببینم.و حتی به اندازه یک کودک به ثروت او احترام نگذاشته بودم.آرزو کردم هنوز بچه بودم وبه ثروتمندان احترام میگذاشتم که به ثروتمندترین نیز بیشترین احترام را میگذاشتم وحالا اینقدر شرمنده خودم نمیشدم.ای کاش .................. 

............................................................................................................................ 

ای کاش خیلی چیزهای دیگه که خوبه را دوست داشته بودم 

 

ای کاش اینقدر تو سر دلم نزده بودم ودوست داشتنی ها را به دلم راه داده بودم اخه ته خیلی از دوست داشتنی ها مثل ثروت زیبایی دانایی و......فقط اوست واگر من حتی به یکی از آنها وصل شده بودم وقتی دیگه قانعم نمیکرد به او میرسیدم.آخه  اون آخرشه .آخر همه چیز اگه میتونستم فقط یه جمله بگم تا طلا بگیرند میگفتم دوست داشتنی ها را دوست داشته باشید چون آخرش به یه جایی میرسید که خیلی دوست داشتنیه.  

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 http://malcolmx.blogsky.com

سلام

مخالفم!

هم با کاری که قبل انجام می‌دادید هم با کاری که الآن انجام می‌دید هم با حسرتی که می‌خورید که کاش چه کار می‌کردید!!!

مطلبتون یه جاییش گیر داره که نمی‌دونم و نمی‌تونم دقیقا کجاشه و چه گیریه! فقط می‌دونم مخالفم!!!

یه عده هم همیشه مثل من الکی مخالفن؛ شما خیلی جدی نگیرید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد