the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

خاصیت محبت

مدتها بود دلم میخواست یه جمله بگم که بعضی ها به دلشون بنشینه.بعد واسه همدیگه بگن.بعدها تو کتابها به یادگار بمونه.البته میدونم که یه جمله از یه آدم پر باید بوجود بیاد نه ما. 

 

یه تجربه به دست آوردم در مورد محبت.اگه در شرایط بحرانی بخصوص بین زن وشوهرها یه نفر که حق باهاشه کوتاه بیاد بعدشم محبت کنه از ته دل (لجبازی را کنار بگذاره)این محبت چند روز بعد خودشو نشون میده بدون اینکه متوجه بشی به شرطی که منتظر نتیجه زود رس نباشی.صبر داشته باشی. 

 

حالا میتونم یه جمله ماندگار از خودم بسازم.  

 

خاصیت محبت اینچنین است که اگر درشرایط سخت محبت کنی ،پاسخ ان را درشرایطی میگیری که نه به یاد داری ونه انتظار آن را ولی شدیدا به ان نیاز داری.

نظرات 3 + ارسال نظر
بیصدا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:57

بله
خیلی جالبه
منم بهش اعتقاد دارم زهرا خانم

مهدی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:21

سلام
شدیدا قبولش دارم

panteaa جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:28 http://yehamsardaram.blogsky.com

بین زن و شوهر دقیقا همینطوره که میگی ...
محبت بیشتر ، آرامش بیشتر !

ممنون که دقت کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد