the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

بعد از مدتهاقرآن را باز کنید.

خیلی نگران بودم ودستم به هیچ چیز وهیچ کس نمیرسید  

نه تلفن و موبایل  

نه رسانه 

نه اینترنت 

نه دوستی  

قرآن را باز کردم سوره یس  

خواندم با معانی وبعد تفسیرش  

انگار خدای مهربانم بهم پیامک میداد. 

یا بهم ایمیل میزد.یا مشاوره میداد.نمیدونم ولی خدای مهربان تو قرآن واسه هرزمان وهر کس یه پیامی داره.چقدر آروم شدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:54 http://masihayebinazir.blogfa.com/

*به نام او که به هزار نشانه ما را به سمت خویش میخواند*

دوست گرامی خدا هر لحظه و در هر مکانی به ما پیام میده این ماییم که باید لیاقت در یافت و درک پیام رو داشته باشیم

خدا رو شکر کن که پیام خدا رو دریافت کردی اونم از طریق قرآن .

امید آنکه همه ما انسانها پیام آور عشق الهی باشیم.
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد