the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

به ماچه

هرجا میرم چند تا مرد نشستند دارند سیاسی حرف میزنند و ناسزا میگن.دیگه خسته شدم بابا جون به ماچه سیاست مال سیاستمداره 

 

اگه کاری از دستتون برمیاد بکنید وگرنه حرف زدن چه فایده چطوری باید گفت رزق دست خداست.امنیت سلامت وپول و علم وهمه چیزهای دیگه هم رزقه.اگه نداری خوب رزقت نبوده.یا اصلا نخواستی.تو فکر کن ببین چی دوست داری بعد ازخدا بخواه بهت میده.هرکسی هرچیزی داره یا رزقش بوده یا از راه حرام به دست آورده.از این دوحالت خارج نیست.به جای حرف زدن کار کنید .زحمت بکشید .اینقدر پشت سر سید خدا حرف نزنید.آخه اگه گناهکار باشن که به  سزای عملشون  میرسن واگه نباشن که فقط بار گناه غیبت کننده میشن.

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:59 http://ma-2-nafar.blogsky.com

سلام زهرا جان.
خوش حال شدم به وبلاگم سر زدی!
منم خوشحال میشم عزیزی مثل تو دوست من باشه!
در مورد پستت هم باید بگم قضیه رزق و روزی به همین سادگی ها هم نیست که اگه دوست داشتی می تونیم در موردش با هم مفصل حرف بزنیم!
اما من هم از سیاست خیلی خوشم نمیاد و اصلا ازش سر در نمیارم!
به هر حال به ما چه D:

خوشم میاد نظرتونو بدونم

الی جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:53 http://elipeli.blogsky.com

به ما چه یعنی چی!!!!

هر کسی هر کاری از دستش برمیاد و انجام نمیده مسئوله....


یعنی ملت بشینن دست رو دست بزارن ببینن خدا چی میخواد؟

مسخرس!

آه مگه متن را درست نخوندی منم گفم اگه کاری از دستمون برمیاد بکنیم.بحث نکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد