the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

از ته دل

باید بگم

اگه نگم رو دل سنگینی میکنه

باید بگم که دلم واسه دوستای قدیمم تنگ شده ولی از بس بهشون زنگ زدم واونا گفتند تازه میخواستیم یه زنگ بهت بزنیم خسته شدم.

هرکسی این پست را میخونه به دوستای قدیمش فکر کنه وبعد یه زنگ بهشون بزنه .شب جمعه ثواب داره.

راستی گفتم شب جمعه :هدیه به ارواح همه ی از دست رفتگان 

 اللهم صلی علی محمد وآل محمد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Exis Supporter پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:59 http://m8spy.com/?p=8

نرم افزار ارسال نظر تبلیغاتی به وبلاگ های فارسی (بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای) آماده فروش می باشد . - این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی قابل استفاده خواهد بود . - برای دریافت اطلاعات دقیق تر و دریافت ویدئو نمایشی ، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد