the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

کسی که طاقت ضربات تیشه را ندارد تندیس زیبایی نخواهد شد

تازگی ها (شکر خدا)داره رنگ وبوی مسائل برام عوض میشه 

امروز یه اتفاق ناراحت کننده برام افتاد(از اونا که مجبوری فداکاری کنی تادیگران شاد بشن) که بعد از اینکه شوکم برطرف شد خودمو تو دستهای خدا احساس کردم.واقعا چقدر سخته وقتی از حق خودت بگذری ولی شیرینی صبر کردن از عسل بیشتره.من که احساس می‌کنم داره مدرک تحصیلی زندگیم یه پله بالا میره.واقعا ضربه های تیشه ای را که میخواد از من تندیس زیبایی بسازه رو صورتم حس میکنم.درد داره ولی شیرینه.خدایا کمکم کن این احساس شیرینو از دست ندم. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
س-ف شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 http://swan.blogsky.com

سلام عزیزم
خدا رو شکر...
عیدت مبارک
:-*

عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد