the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

هروز به حرفهایی که می‌نویسم بیشتر معتقد میشم.چون نتیجه شو می‌بینم.تقریبا برام عادت شده.هر مساله ای که پیش میاد.تبدیلش میکنم به هدف.مثلا سر کار شخصی با من برخورد منفی نشون میده.زود خودمو جمع میکنم ودر این رابطه یه هدف برا خودم ترتیب میدم.از بین اهداف دیگه.۱-بهتره حالشو بگیرم ۲-درس خوبی بهش بدم.۳-گذشت کنم.۴-سرفرصت درموردش تصمیم بگیرم.معمولا بهترین چیزی که به نظرم میرسه اینه که درس خوبی بهش بدم.بعد فکرم را متمرکز میکنم وچندروز بعد با یک روش خاص(پنبه وبریدن سر)طرف را به زانو در میارم.البته این مطلب یک مثاله.موارد دیگه ای هم هست.مثلا کارخودمو سرکار دوست نداشتم وبا همین ترفند به پستی که دوست داشتم رسیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد