the thinking

گاهی فکر می کنم.

the thinking

گاهی فکر می کنم.

عروس وداماد

سلام دوباره به اونایی که به من لطف دارند وبه من سر میزنند.ایکاش ردپایی هم تو قسمت نظرات می‌گذاشتند تاببینم کجای کارم.  ......

هرکسی برنامه کلید اسرار را دنبال می کنه با القاءعقیده کارگردانان این سریال آشنایی داره که دور طبیعی مسائل دنیا را بیان می‌کنه.یعنی نتیجه مستقیم کارهای انسان را به زندگی خودش نشون میده.منم با این عقیده موافقم چون بارها در زندگیم این قضیه را حس کردم .واسه همین از هیچ کار خوبی حتی واسه دیگران نمی‌گذرم.البته تاحدی که بتونم.چون مطمئنم یه روزی اثرش را می‌بینم.مدتی پیش به آرایشگاه خیلی معروفی رفته بودم.بیشتر عروس خانم ها دوست دارند به اینجا بیاند.قیمتش هم خیلی بالاست...... خانم آرایشگر همانطور که شخصی را آرایش می‌کردند با یک نفردیگر درمورد روابطش با شوهرش صحبت می‌کردند ویه جورایی راهنماییش میکردند.حرفهای ایشون نشون می‌داد که خیلی تجربه دارند وسردو گرم روزگا ررا چشیدند.تقریبا همه افراد سالن ساکت شده بودن وداشتند از بحث استفاده می کردندوبعضی ها هم به فکر فرو رفته بودند .شاید داشتند عمیق می‌شدند تا این بحث ها را به زندگی خودشون ربط بدند.نکات خوبی از این اتفاق برداشت کردم. اول اینکه آرایشگاه محل خوبی واسه این بحث هاست دوم اینکه عروس خانم ها آرایشگر شونو خیلی دوست دارند . سوم صحبت های آرایشگران می‌تونه اثرات ماندگاری روی مراجعین بگذاره چه مثبت وچه منفی. آرایشگران محترمی که این مبالغ هنگفت را از خانواده ها دریافت می‌کنند می‌تونند با انجام بحث های مناسب وآموزنده برای نوعروسان در مدتی که صورت انها راتغییر میدهند کمی هم روی سیرت انها کار کنندوبرای گذر از موقعیت حساسی که دختران جوان در این روزها طی می‌کنند راهنمای خوبی باشند.من مطمئنم اثرات مثبت پیروی از این روش به زودی درزندگی خودشان مشاهده می‌شود .وحداقل می‌تونه به حلال شدن مبلغ دریافتی هم کمک کنه.البته به نظر بی‌ارزش میاد ولی خیلی خیلی موثره.فکر کنید اگه فروشندگان سرویس عروس داماد از طلا گرفته تا لوازم آرایش ولباس عروس و.....و....هرکدوم فقط یک جمله در مورد بهبود روابط زن وشوهر وخانواده هاشون به دیوار مغازه هاشون نصب می‌کردند چه اثرات مثبتی می تونست تو زندگی داشته باشه.دارم فکر می‌کنم چطوری می‌تونم این عقیده را حداقل تو شهر خودم پیاده کنم؟یعنی خدا کمکم میکنه؟  

 

عروس وداماد

نظرات 2 + ارسال نظر
نقاب دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 http://negha.blogsky.com/

با سلام..
بنده با نظرتون مخالفم.....زیرا در سریال کلید اسرار از یک قانون به نام ""پنچره"" یا گردش استفاده می شود و در بسیاری موارد کلیه امور به راحتی و با سرعت بالا به پیش رفته و در اخر هم همه چیز به خیر و خوشی تمام می شود........

این سریال جز القا حس تلقین نمی توانند مفهومی دیگری به مخاطب ارئه دهند..
با سپاس

از نظرتون متشکرم.ولی دقت نکرده اید که چگونه حرکات منفی انها بازتاب منفی داشته وانها را به اشتباهشان اگاه کرده است.البته عدالت هم در همین است

saleh یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:18 http://salehnazariyan.bogfa.com

سلام.جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد